  • Data: 2005-10-04 06:33:23
    Temat: Re: GNU GPL - demo
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobra rzucę okiem na soc, ale tu chciałbym zakończyć skoro już się ciągnie
    > temat... tak jakoś advocacy skojarzyło mi się z zawiłościami prawnymi,
    > choćby i GNU GPL
    > Czytam (staram się czytać ze zrozumieniem :)), wiem że jak dołączę kawałek
    > źródeł to zrozumiałe, ale dołączam biblioteki które też powstały ze źródeł
    > udostępnionych na GPL implikuje że i biblioteka jest też na GPL.
    > Więc problem pozostaje.

    Nie widze calego wątku Ale generalnie czym innym jest poslugiwanie sie
    programem/bibliotekami na licencji GNU GPL a czym innym
    uzywanie ich zrodlel we wlasnym produkcie. W pierwszym przypadku program nie musi byc
    GNU GPL w drugim tak.

    Uzycie biblioteki (np takiej jak GTK+ choc tam jest troch inna licencja) jest
    traktowane tak jak uzycie np jakiegos
    programiku/exeka. I ten programik mozesz wlaczyc do swojego projektu iwywolac exce
    czy jakos tak (zalezy od jezyka) i twoj
    prjekt nie musi byc GNU GPL. Ale jezeli uzyjesz bezposrednio zrodel (wkleisz dow
    swojego programu "tekst" ) - to musi

    A.