  • Data: 2008-02-06 10:15:26
    Temat: Re: GIODO, a sprawa z zagranica
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Feb 2008, Troll wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał
    [...]
    >> A gdzie jest firma? w USA czy w Polsce.
    [...]
    > a jak
    > 1. nie ma firmy

    Ja trochę OT, w kwestii formalnej: powyższy tekst może być zrozumiany
    również nieprawidłowo, jako opis stanu prawnego "ma nielegalnie działa-
    jącą, bo niezarejestrowaną firmę".
    Nie podejmę się wnikania do "miejsca firmy", bo szczegółowe regulacje
    są np. dla podatków, a czy je stosować do rejestracji moze być dla mnie
    w tym przypadku za trudne, ale jak ktoś prowadzi coś co można zaliczyć
    do "działalności" i nie założył spółki handlowej, to firmą jest ON SAM
    (a lokalizacją firmy jego miejce zamieszkania).

    Tylko zapomniał się zarejestrować w ewidencji... ;)

    pzdr, Gotfryd