  • Data: 2008-03-27 22:56:57
    Temat: Re: GIODO
    Od: Sarpedon <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Sigma pisze:
    > Czy mógłby ktoś mi podać linka do pobrania i wydrukowania formularza GIODO?

    nie ma takowego

    > Chodzi mi o wystąpienie z prośbą do GIODO o spowodowanie usunięcia
    > mojego numeru telefonu (którego już nie posiadam parę lat, bo umowę z
    > TPSA rozwiązałam) i moich danych osobowych.

    oto proponowana sciezka postepowania:
    - pismo do tpsa zlozone w dowolnym punkcie obslugi abonentow tpsa w
    sprawie udzielenia informacji, ktore opisuje art. 32 ustawy o ochronie
    danych osobowych
    - tpsa wysyla pismo z danymi konkretnej osoby, ktore przetwarza
    - ty wysylasz pismo do tpsa z zadaniem usuniecia danych osobowych ze
    wzgledu na to ze sa juz zbedne do realizacji celu, dla ktorego zostaly
    zebrane i prosisz o poinformowanie cie o tym
    - jesli tpsa napisze pismo, ze usunieto, sprawa zalatwiona, w innym
    przypadku (tj. ze nie isinieto albo nie odpowiedza) patrz ponizej:

    - 10 zl na konto giodo (czyli ud srodmiescie) + skarga na tpsa