  • Data: 2008-12-15 17:51:14
    Temat: Re: Fw: odsetki skarbowe a windykacja długów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Dec 2008, Liwiusz wrote:

> [...]
    [...]
    > Jeśli nie postanowiono inaczej, można dokonać cesji wierzytelności bez
    > zgody dłużnika.

    Odpowiadałem na to na .podatki (nim przeczytałem teraz ten post tutaj)
    - z opisu jednoznacznie wynika, że NIE miała miejsce cesja.

    Zwróć uwagę: "zleca ściągnięcie".
    Czyli Z jest pełnomocnikiem Y. Ściąga nie swój dług.

    No, chyba że opis jest mocno nieścisły :D

    Ale założyłem że jest ścisły - bo inaczej spytałbym: czy dłużnika
    powiadomiono (*skutecznie*) o przelewie zobowiązania?
    ;)

    pzdr, Gotfryd