    From: Sero <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fuzja Idei z Orange
    Date: Tue, 27 Sep 2005 18:24:05 +0200

    Maciej Bebenek wrote:

    > Owszem, proste. Tylko w zasadzie żadne z powyższych zdań nie jest
    > prawdziwe ;-)
    To może mi (i wszystkim pozostałym) wyjaśnisz jak jest?
    Ciekawe, że prezesem Centertelu jest akurat były wiceprezes France Telecom.
    Nie widać powiązań pomiędzy firmami? Rozumiem, że się trzymasz wersji, że
    "Centertel po prostu zmienił nazwę "Idea" na "Orange", by zasugerować
    świeżość pomysłów, promocji i oferty.". Mnie to jakoś nie przekonuje.
    Wiem, że już się z tego NTG robi, ale nie będziemy przecież przenosić tematu
    na inną grupę.
    Żeby powrócić do tematu:
    Umowa podpisana jest z firmą Centertel, więc to że firma zmienia sobie teraz
    markę, nie ma wpływu na umowę. Tu się chyba wszyscy zgodzą?