  • Data: 2019-10-04 12:34:38
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2019 o 12:18, J.F. pisze:

    > Nawiasem mowiac - juz slysze ze ktos mowi o uregulowaniu tego na drodze
    > ustawowej - tylko jeszcze nie wiem kto za tym lobbuje :-)

    No kto? ;)

    > Swoja droga - czy nie za pozno na ustawy ?
    > Ustawa ktora bedzie gorsza od mozliwosci wynikajacych z wyroku TSUE
    > bedzie chyba mogla byc ominieta lub zaskarzona ...

    Pis nie ma problemu z uchwalaniem po nocy ustaw działających wstecz, w
    dodatku niespójnych lub jawnie sprzecznych z prawem unijnym:( Odkąd
    "zreformowali" sądy sądy nie mają też problemu, żeby uznawać wyższość
    pisiego prawa (bo szczególne) nad innymi, w tym konstytucją i prawem UE.
    Więc jak najbardziej do zrobienia. Potem znów sprawa w TSUE (za jakieś 5
    czy 6 lat - można przedłużyć procedurę w Polsce spokojnie do 4 lat) i to
    nawet lepiej - to będzie już problem teraźniejszej opozycji a jak nie to
    się zrobi nową ustawę i w koło macieju. Błędnie zakładasz, że skoro ktoś
    ma w nazwie prawo, to się prawem przejmuje.

    --
    Shrek