  • Data: 2011-07-05 11:11:15
    Temat: Re: Fotoradar - straz gminna, czy maja prawo?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iuupin$uom$1@news.onet.pl...
    > W dniu 2011-07-05 12:27, Maruda pisze:

    > Ależ nie, wręcz przeciwnie - to Ty musisz mi wskazać przepis że przesyłka
    > nadana listem poleconym nie ma żadnej mocy formalnej, tylko te 'ZPO' je
    > posiadają.

    Ależ one moc formalną posiadają, tak samo jak i zresztą zwykły list. ZPO
    pozwala Ci tylko dowieść, że adresat miał możliwość zapoznania się z treścią
    tej korespondencji. Listy czasami giną - także polecone, a to nie jest
    problem adresata, gdy z powodu takiego zaginięcia nie będzie się mógł
    zapoznać z treścią, tylko twój, jaki dowód przedstawić, że list taki
    otrzymał. Oczywiście można złożyć reklamację na poczcie, która przy
    odrobinie szczęścia odpisze, że adresat odebrał list, nawet datę poda, tylko
    po co się tak męczyć.