  • Data: 2007-11-24 16:01:48
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Nov 2007 16:38:13 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Moim zdaniem nie znajdzie tu zastosowania, albowiem teren jest sklepu i
    > klient nie ma obowiązku przed wytoczeniem powództwa ustać, kto jest kim
    > w tym sklepie. Oczywiście w dalszej kolejności odpowiadać będzie
    > ewentualnie odpowiadać sklep.

    Ten przepis działa w ten sposób: sprzątaczka wylała wodę, poślizgnąłem
    się, pozywam właściciela nieruchomości, tenże zasłania się "ale my mamy
    outsourcing w firmie "Miotła & Wiadro" SA".
    Klient nic nie musi ustalać, ale powództwo przeciwko sklepowi nic nie da.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/