    From: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotografowanie Policji przy wypadku
    Date: Mon, 3 Sep 2007 01:26:38 +0200

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał
    > Znaczy się, że mogę podrzucić jakąś ukrytą kamerę w przebieralni i nie
    > jest to zabronione ani nielegalne?

    Art. 267. KK
    " § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje informację dla niego NIE PRZEZNACZONĄ,
    otwierając zamknięte pismo, podłączając się do przewodu służącego do
    przekazywania informacji lub przełamując elektroniczne, magnetyczne albo
    inne szczególne jej zabezpieczenie,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której nie
    jest uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym,
    wizualnym albo innym urządzeniem specjalnym.
    § 3. Tej samej karze podlega, kto informację uzyskaną w sposób określony w §
    1 lub 2 ujawnia innej osobie.
    § 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1-3 następuje na wniosek
    pokrzywdzonego."

    Czy obrazy z przebieralni są dla Ciebie przeznaczone, masz do nich dostęp
    czy musisz zakładać urządzenia...??? Odpowiedz sobie w kontekście tego
    przepisu.