  • Data: 2009-01-02 20:51:12
    Temat: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: Cubus <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert pisze:

    > Akurat jestem typem człowieka, który nie posiada konta na naszej klasie,
    > czy też innych serwisach społecznościowych i nie wrzuca zdjęć
    > publicznie do internetu. Tego samego wymagam od innych, jeśli chodzi o
    > zdjęcia z moim wizerunkiem.

    Czy wszyscy Twoi goście (zapewne dużo dzieci i młodzieży) również nie
    mają? Jak sprawdzisz czy niczego nie wrzucili skoro nie masz nawet
    konta?

> [...]
    > Liczyłem na podpowiedź w stylu "Idź do niego, zażądaj zwrotu płytki,
    > gdyż jest Twoja". Oczywiście czułbym się lepiej, gdybym wiedział, że nie
    > ma tej płytki i że nie wpadnie w niepowołane ręce.
    > Co do Waszej dyskusji, to nieważne jest czy zdjęcia robili nam w trakcie
    > stosunku w łóżku, czy też przypadkowo sfotografowali moją "brzydką"
    > ciocię z widocznym tyłkiem. Ten, kto twierdzi inaczej, niech wrzuci
    > swoje zdjęcia do publicznych galerii, udostępni w programach P2P (gdzie
    > oczywiście ściąga materiały zgodnie z prawem ...)

    Jeszcze raz pomyśl o tym co jest bardziej prawdopodobne: "wyciek"
    od fotografa, czy "wyciek" od któregoś z gości.

    > Mieliśmy niedawno rocznicę i chciałem wysłać rodzinie z "daleka" zdjęcia
    > w formie elektronicznej. Sami z małżonką oglądaliśmy album.
    > Za rok zrobimy to samo, a nawet za 100 (jeśli nie my, być może
    > potomkowie), choć nie wiem czy do tego czasu papier przetrwa. A mógłbym
    > przecież je nagrać na taśmę, chronić w dostosowanym do tego
    > pomieszczeniu i zajrzeć za 100 lat. Może fotograf przez te 100 lat
    > zmieni zdanie. (wybaczcie odrobinę fantazji)

    Zeskanuj. Dobry skaner i odrobina chęci sprawią, że zdjęcia będą
    porównywalne z oryginałami.