  • Data: 2009-10-12 04:50:42
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru z niewidocznym kierowcą...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > OK. Dałem panu A, pani B i panu C - do wspólnego używania zgodnie z ich
    > uznaniem ;->

    Jeśli tak było nie ma sprawy. Zresztą o tym napisałem
    Równie dobrze możesz powiedzieć dałem państwu Kowalskim.
    Dobrze byłoby tylko gdyby A, B i C oraz państwo Kowalscy powiedzieli to
    samo.
    Polska to nie jest kraj, który ma w zwyczaju pożyczanie samochodów, a
    jeśli już to wszyscy unikają odpowiedzilności zbiorowej, wiec rzadko się
    trafia, że samochód bierze więcej niż jedna osoba na raz, bo nie ma
    ochoty odpowiadać za drugą.