  • Data: 2009-10-12 10:08:04
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru z niewidocznym kierowcą...
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@p...com>

    > Widziałeś kiedyś kwity, które przychodzą z fotoradaru, czy piszesz
    > pierdoły
    > tak dla zabicia czasu?

    Rety, pouczenie niczego nie sankcjonuje. Informuje tylko o możliwych
    konsekwencjach.

    > Jednym z kwitów jest pouczenie mówiące, że jeżeli
    > właściciel nie wskaże kierowcy złapanego na wykroczeniu, to z automatu
    > dostanie 500 PLN grzywny za niewskazanie.

    A nakładanie grzywn nie wynika z przepisu na jaki powołujesz się tylko z
    innego. Ten przepis oczywiście nakazuje to, co nakazuje, ale nie tak
    bezwarunkowo jak twierdzisz na co zwróciłem uwagę. Bynajmniej nie chodzi mi
    o to, że grzywny nie będzie w ogóle a tylko o to, że odwoływanie się tylko
    do tego przepisu jest niewystarczające.