  • Data: 2009-06-02 11:05:16
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru i odmowa
    Od: FoxLódz_nspam <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Mar" <n...@n...net> napisal w wiadomosci
    news:4a244492$0$29920$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Przyszla fotka z fotoradaru, nie widac kierowcy, czy to prawda ze
    > odmawiajac wskazania kierujacego moim autem grozi mi jedynie 500 PLN bez
    > punktow?

    jesli jestes wlascicielem, lub uzytkownikiem wskazanym przez wlasciciela w
    danym czasie i wprost odmówisz wskazania to wyrkoczenie jest
    przekwalifikowane na wlasnie odmowe wskazania. Na to nie ma taryfikatora,
    ale faktycznie mozesz dostac chyba do 500. Punktów nie ma bo punkty sa
    przyznawane _sprawcy_ wykroczenia, a takim przyadku nie jest on znany.
    Jednak jesli chce Ci sie, i masz na to czas, to mów ze nie pamietasz. Zadne
    prawo nie jst w stanie zmusic Cie do czynnosci fizjologicznej jaka jest
    pamietanie lub niepamietanie. Moze sie to skonczyc w sadzie, ale o ile
    zeznan nie zmienisz nie sa w stanie nic Ci zrobic (sprawdzone dwukrotnie
    osobiscie)

    Uwaga - w fazie testów jest pewna metoda która jest w stanie zweryfikowac
    czy dana osoba mówi prawde ze niepamieta czy faktycznie niepamieta. Ale do
    jej zalegalizowania jeszcze dluuuuuga droga:)

    pozdro
    Fox