eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFotele i ilośc miejsca w samolotach - czy to dyskryminacja? › Re: Fotele i ilośc miejsca w samolotach - czy to dyskryminacja?
    From: "Idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotele i ilośc miejsca w samolotach - czy to dyskryminacja?
    Date: Wed, 11 Oct 2006 17:41:56 +0200

    Użytkownik "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:452caefc$0$17944$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Tylko że ty widzisz co kupujesz i możesz w każdej chwili zrezygnować. Ja
    > już nie bardzo. Wsiadam do samolotu i okazuje się, że nie mogę zająć
    > miejsca, bo sie nie mieszczę.

    Poczekaj, to o co Ty w końcu masz żal? O to, że będąc niestandardowym nie
    mieścisz się w standardowe miejsca (jak odniosłam pierwotnie wrażenie) czy o
    to, że jak kupujesz bilet przez net to nie wyskakuje Ci okienko: "Uwaga!
    Jeśli masz wzrost powyżej XXX cm i obwód ciała powyżej XX cm możesz mieć
    problem ze zmieszczeniem się w standardowym fotelu lotniczym!"

    > A sprzedawca usługi nie ostrzegł mnie, że np. miejsce jest dla osoby o
    > wzroście do 180 cm. Raczej jest to niezgodność oferowanej usługi z
    > rzeczywistością. Ja kupowałem przelot z miejscem siedzącym.

    A próbowałeś kiedyś zapytać przed zakupem, przewoźnika, czy ze względu na
    nietypowe wymiary spędzisz podróż wygodnie ?

    Powiem w ten sposób - nie kupowałam biletu nigdy inaczej jak przez net, więc
    nie wiem czy kupując go bezpośrednio u jakiegoś człowieka, człowiek ten
    powinien mieć z założenia pewność, że człowiek, który stoi przed nim (a nie
    ktoś inny) będzie leciał na ten bilet, więc powinien to ten człowiek (a nie
    przyszły pasażer) zainteresować się czy takiego dużego pasażera uda się
    ulokować. Czy sprzedający sprawdza tożsamość?

    pozdr

    Monika