eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFotele i ilośc miejsca w samolotach - czy to dyskryminacja? › Re: Fotele i ilośc miejsca w samolotach - czy to dyskryminacja? [OT]
  • Data: 2006-10-12 04:40:04
    Temat: Re: Fotele i ilośc miejsca w samolotach - czy to dyskryminacja? [OT]
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:egjmeu$68a$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Może nie zwracasz na to uwagi. A według statystyk średni wzrost się
    > zwiększa, osób wysokich stale przybywa.

    Jasne, ale w dalszym ciągu to niewielki odsetek wszystkich ludzi.

    Jaki jest ten sredni wzrost ?

    > 180 cm to także wicej niż przeciętność, więc co, zakończyć rozmiarówkę
    > odzieży na 176? A jednak 194 cm jest normalnym rozmiarem, spotkasz go w
    > prawie każdym sklepie z męską odzieżą.

    Życzę powodzenia :D W spotykaniu tego rozmiaru w każdym sklepie. I dużych
    rozmiarów butów :D

    Przecież to nie jest tak, że człowiek ze 197 nie może się nigdzie zmieścić -
    w klasie ekonomicznej też się mieści, tylko mu nie wygodnie. Wygodnie mu
    byłoby w wyższych klasach. Może nimi latać.

    To dokładnie tak samo, jak z moją bielizną ;) Jak z łóżkami na zamówienie
    (bo są za krótkie) itd.

    Monika