  • Data: 2006-07-31 12:48:47
    Temat: Re: Formy własności mieszkań - prośba o wykładni
    Od: "mecenas" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz H." <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:eakoqj$37h$1@news.man.bydgoszcz.pl...
    > Witam,
    >
    > Noszę się z zamiarem zakupu mieszkania i jak narazie nie znalazłem żadnego
    > objaśnienia form własności mieszkań, które spotyka się w ogłoszeniach.
    > Prosiłbym o wykładnię tych nazw, a są to:
    >
    > 1.Mieszkanie spółdzielcze
    Jest to normalne mieszkanie lokatorskie .

    > 2.Mieszkanie spółdzielcze własnościowe

    Jest to prawo własnościowe do lokalu ( uwaga nie jest to własność kieszkania
    lecz prawa do niego)

    > 3.Mieszkanie notarialne
    Pelna własność mieszkania ( fizyczna)

    > Jest jeszcze jedna zagadkowa forma własności, na temat której nie
    > znalazłem jeszcze niczego. Chodzi mi o:
    >
    > 4.Wykup gruntu pod mieszkaniem (?) :)
    Z chwilą wykupienia ułamkowej części własności gruntu wraz ze spółdzielczym
    własnościowym prawem do lokalu stajemy się pełnym właścicielem mieszkania.

    PZDR
    Michał