  • Data: 2006-07-31 15:49:40
    Temat: Re: Formy własności mieszkań - prośba o wykładnię
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eal04h$6gc$1@news.man.bydgoszcz.pl Tomasz H.

    > Brzmi ciekawie, ale czy to znaczy, że zamiast płacić co miesiąc czynsz
    > będę miał tylko niewielki podatek gruntowy raz na rok i ew. jakieś składki
    > remontowe i eksploatacyjne bloku (klatki schodowej, piwnicy itp.)?
    Będziesz płacił:
    - roczny podatek nieruchomości (nie jest duży, obliczany co roku),
    - skłądke na fundusz remontowy (też raczej nieduża, ale jak przyjdzie jakiś
    poważniejszy remont zanim uzbierasz na swoim koncie powazniejszą kwotę, to
    bedziesz musiał zabulić sporą kasę w stosunkowo krótkim czasie),
    - opłate za użytkowanie części wspólnej,
    - woda, ścieki, śmieci, itp.
    W sumie może być trochę mniej niż przy czynszu, ale - jak powiedziałem -
    jeden poważny remont może nieźle wydrenować Ci kieszeń.

    Jotte