eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFormy przekazania informacji - co na to przepisy › Re: Formy przekazania informacji - co na to przepisy
  • Data: 2006-01-03 16:07:37
    Temat: Re: Formy przekazania informacji - co na to przepisy
    Od: "enwy" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Owszem nie masz obowiązku korzystania z internetu, ale jak widać banki maja
    to daleko w dupie. Ja miałam kiedyś podobną sytuację, kiedy bank zamknął
    swoje usługi na cały dzień. W Polsce dałabym rady ale gorzej jak się jest za
    granicą.
    Kiedy zadzwoniłam do tego banku po powrocie do kraju, z pretensją że odcieli
    mi dopływ kasy na prawie całą dobę to bardzo uprzejmie wyjaśniono mi, że tak
    się czasem zdarza, że bank ma awarię, a o awariach trudno im powiadamiać
    każdego klienta bo za długo by to trwało i właśnie po to jest internet, żeby
    śledzić tego typu info.
    W sumie to i może troche w tym racji jest, bo zauważ, ze czasami jak jest
    awaria w elektrowni i nagle gasnie światło na całym osiedlu, to co?
    powiadamiał Cię ktoś???
    A zresztą tą informację Twój bank ogłosił publicznie tylko poprzez iternet,
    więc chyba należało by uznać ją za ogłoszoną, tymbardzej, że nawet gdyby
    wysłali Ci ją pocztą to mógłbyś jej na czas także nie odebrać.

    Pozdrawiam.
    Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
    wiadomości news:dpat81$if6$1@news.onet.pl...
    >W Nowy Rok miałem nieprzyjemną sytuację. Wskutek pomyłki pracownika PKP, u
    >którego zasięgnąłem informacji o połączeniach, wylądowałem w pewnej
    >miejscowości, skąd najbliższy pociąg dokądkolwiek mialem za 5 godzin. W
    >międzyczasie był autobus, ale nie miałem przy sobie wystarczającej
    >gotówki - jedynie kartę bankomatową i bilet sieciowy na PKP.
    > Postanowiłem pobrać gotówkę z bankomatu. Jeden zwrócil informację, że
    > transakcja nie może być wykonana, drugi to samo
    > Zadzwoniłem do banku. Dostałem informację, że z powodu operacji zamknięcia
    > roku system bankowy będzie przez kilka godzin niedostępny (!). Zapytałem,
    > dlaczego bank o tym nie poinformował klientow, po czym dostalem odpowiedź
    > że na stronie internetowej banku jest informacja treści:
    >
    > Przerwa w działaniu e-Banku
    > W związku z pracami związanymi z aktualizacją systemu, w najbliższym
    > czasie LUKAS e-Bank może być niedostępny w godz. 23:30-2:00. Za
    > utrudnienia przepraszamy.
    >
    > Czy tego typu informację można uznać za doręczoną i wystarczającą?
    > Przecież ja nie mam obowiązku korzystać z internetu, a tym bardziej co
    > chwilę sprawdzac ogłoszenia z banku
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1