  • Data: 2007-03-31 12:18:30
    Temat: Re: Firma w UK a działalność w Polsce
    Od: m...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Mam nastepujący pomysł - chciałbym otworzyć firme w Londynie i prowadzić
    > działalność równoczesnie na terenie UK i Polski, byc może docelow przenieść
    > się w ogóle do UK.
    >
    > I mam nastepującą wątpliwość - przez pierwszy okres chcę prowadzić działalnośc
    > w Polsce (przewiduję zamknięcie firmy w Polsce) i UK.

    Ale jak chcesz zamknąc firmą w Polsce jak chcesz ja otworzyć w Londynie z tego
    co zrozumialam.
    Mam dokładnie taki sam plan (to znaczy zakładam firme na terenie UK a usługi
    chce swiadczyc i w UK. i w Polsce- moze skontaktujesz sie ze mna i wymienimy
    informacje? Tyle,ze w moim przypadku to będzie self-employed