    From: l...@v...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma vs os.fizyczna - gdzie pozew ?
    Date: Sun, 17 Aug 2008 10:23:02 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > Na moje oko to umowę podpisała osoba do tego nieuprawniona. Czyli
    > umowa nie jest poprawnie zawarta. Chyba że wykażesz, że małżonek był
    > uprawniony do podpisania tej umowy.
    >
    > Możesz pozwać osobę prowadzącą DG, a ona wniesie zarzut, że umowy nie
    > zawierała. Możesz pozwać małżonka, a on stwierdzi, że nie jest stroną. I
    > co wtedy?

    Wiesz w umowie mam klauzulę, że podpisujący oświadcza, że jest uprawniony i to
    posłużyło by mi do dochodzenia od DG, ale mam też formularz zamówienia, który
    podpisany już jest tylko bez pieczątek przez os.fiz. - i jeśli nim się posłużę
    chcę dochodzić od os.fiz. Ale problem na który zwracasz uwagę jest ciekawy,
    dowodowo właściciel firmy był obecny przy podpisaniu, ba powiem więcej odebrał
    paczkę za pobraniem na adres DG ale tylko jedną