  • Data: 2004-01-17 12:04:49
    Temat: Re: Firma i likwidacja
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hrabia Mol wrote:

    > Ludzie, wyście się wściekli???
    > U nas NIC nie powinno się załatwiać w urzędach na gębę ze szczególnym
    > uwzględnieniem tych urzędów na S.

    No co ja poradze, ze u nas sa MILE PANIE w US.

    Ile razymialem male watpliwosci - pytalem i udzielaly mi dobrych rad.
    (Choc najlepsza z nich otrzymalem pare lat temu w US w Chrzanowie
    "Kazdy odpowiada za SIEBIE").

    Przykladowo - nie wiedizalem jak zalatwic sobie
    "zaniechanie poboru zaliczek.."

    Mila Pani w US powiedziala mi co mam napisac, i co mam dolaczyc, napisalem,
    dolaczylem i Naczelnik US wydal DECYZJE NR .... o zaniechaniu.

    Co mi wg was teraz grozi za to, ze skorzystalem z rady Milej Pani w US ?

    Nie bede podawal innych przykladow ale naprawde jest ich wiele.

    Boguslaw