  • Data: 2007-04-29 12:15:54
    Temat: Re: Firma Project S11 4
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    haste pisze:
    > Witam
    >
    > Pytanie moze dosc dziwne, ale jednoczesnie wazne dla mnie. Czy ktos moze
    > zetknal sie a firma Project S11 4 SP. z o.o. Musze wyslac do nich pewne
    > pismo faksem, a poza adresem korespondecyjnym nie ma zadnego telefonu,
    > faxu itp (na PF nic nie ma, google tez milcza).

    Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, że wysłanie pisma faksem jest mało
    efektywnym, z prawnego punktu widzenia, sposobem komunikacji.

    > Ale wracajac do tematu to ma ktos moze jakies namiary telefonicze na
    > firme Project S11 4 SP. Z O.O w Wa-wy?

    Ten adres to http://www.wfc.pl/

    Mają własnego operatora telefonicznego, więc w spisach telefonów ich nie
    ma. Spróbuj zadzwonić na numer ogólny 022 540 7000, ale istnieje duże
    prawdopodobieństwo, że adres jest tylko do doręczeń, zlokalizowany
    fizycznie np. w kancelarii adwokackiej.

    M.