  • Data: 2003-08-23 17:54:50
    Temat: Re: Filmowanie spotkania w urzedzie
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fakir" <d...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:bi88ur$m3p$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Michal Letowski" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    > Rozwazmy hipotetyczna sytuacje:
    >
    > Jestem urzednikiem i zastanawiam sie co bym zrobil :) - nie moge zabronic,
    > ale co sobie pomysle to moje :))) pieniaczy ci u nas dostatek.

    Hmm... Sa urzednicy i urzednicy. Cenie sobie profesjonalnych,
    ale zdarzaja sie skrajnie niekompetentni, dla ktorych przepisy
    to czarna magia i pole do wlasnych interpretacji. Moze przed
    obiektywem przestaliby po prostu robic z siebie idiotow i daloby
    sie z nimi merytorycznie porozmawiac...

    Oczywiscie to nie odnosi sie do Ciebie, a ja sam pieniaczem
    raczej nie jestem - raczej urzad w mojej sprawie stara sie
    "wykazac".

    Michal Letowski