    From: Kucing <k...@n...razie.brak>
    Subject: Re: Fikcyjne dane przy prywatnych badaniach
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Sender: Kucing <>
    Date: Thu, 17 Sep 2009 11:17:32 +0200

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 04:13:13 -0500, witek napisał(a):

    > Nie do końca to jest twoja prywatna sprawa. Bo choroby zakaźne szybko
    > przestają być tylko i wyłącznie twoją prywatną sprawą.

    Zacytuję wątkotwórcę: "Ostatnio miałem poważną
    operację (też w prywatnym szpitalu), na szczęście dla mnie zakończoną
    pomyślnie" - nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie nie brzmi to jak
    cokolwiek związane z chorobą zakaźną. Z czym na się kojarzy poważna
    operacja? Najczęściej z usunięciem guzka nowotworowego (niezłośliwego). Nie
    ma mowy o żadnych chorobach zakaźnych.
    Poza tym, o ile się nie mylę, KAŻDA placówka lecznicza ma ustawowy
    obowiązek zgłoszenia sanepidowi każdego przypadku choroby zakaźnej ujętej w
    specjalnym rozporządzeniu. Fakt ten, moim zdaniem, jest wystarczającym
    zabezpieczeniem przed groźbą rozsiewania zakażeń przez danego pacjenta.

    --
    - Kucing -