  • Data: 2009-09-17 18:57:05
    Temat: Re: Fikcyjne dane przy prywatnych badaniach
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > Tak samo jak ty nie masz wykute na pałę wielu ustaw.
    > Jak w sklepie znajdziesz towar na półce z ceną niższą niż na kasie i
    > zażądasz ceny jak z półki, to kasjerka powinna ci odpalić "podstawę prawną
    > poproszę" A ty w tym momencie powinienś z marszu wyrecytować jej
    > odpowiednie paragrafy. Potrafisz? Wątpie.
    > To dlaczego inne normy stosujesz do siebie, a inne do innych?

    wybacz, ja mogę wiele rzeczy nie wiedzieć, ale jak sie czymś zawodowo
    zajmuję, a do tego ten zawód wymaga certyfikatów więc te osoby coś tam
    powinny chyba wiedzieć?

    poza tym o podstawę prosisz jak pielęgniarka nie potrafi wytłumaczyć po co
    te dane zbiera, bo niby dlaczego miała by je zbierać?:O)
    równie dobrze ja ją mógłbym o takie dane zapytać i powiedzieć że potrzebne
    mi do wypełnienia druczka z wizyty:O)

    > głupi to narazie ty jesteś.

    mam wrażenie że mówisz o sobie?!(pytanie retoryczne, dla wyjaśnienia:O)

    > Nie. Poproszę o wyjaśnienie i poczekam z podaniem danych aż mnie
    > przekonają, że takie dane muszę im podać.

    ale podejrzewam że ci tego nie wyjaśnią sensownie i co wtedy, powiesz ze
    masz 30cm od kolan?:O)