    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fikcyjne dane przy prywatnych badaniach
    Date: Wed, 16 Sep 2009 14:53:45 -0500

    Papa Smerf wrote:

    > nie powinna mieć pod ręką czegoś co jest związane bezpośrednio z pracą
    > jaką wykonuje, ciekawe?:O)
    > ona to powinna mieć wykute na pałe!!!!:O)

    Nie.
    Tak samo jak ty nie masz wykute na pałę wielu ustaw.
    Jak w sklepie znajdziesz towar na półce z ceną niższą niż na kasie i
    zażądasz ceny jak z półki, to kasjerka powinna ci odpalić "podstawę
    prawną poproszę" A ty w tym momencie powinienś z marszu wyrecytować jej
    odpowiednie paragrafy. Potrafisz? Wątpie.
    To dlaczego inne normy stosujesz do siebie, a inne do innych?

    > a jak nie wiedzą po co czegoś chcą, to szloda tego komentować, w takim
    > wypadku wystarczy że pytajacy poinformuje pielęgniarkę że istnieje cos
    > takiego jak ustawa o ochronie danych osobowych i jeśli ktoś chce je
    > archiwizować i je przetwarzać to powinien ją znać i do niej się stosować
    > i po dyskusji!!!!!!!!! (śmierć głupim pielęgniarkom)

    głupi to narazie ty jesteś.

    > i pewnie jak ci każą podać długość penisa to też podasz bo mają jakieś
    > tam wytyczne?:O)

    Nie. Poproszę o wyjaśnienie i poczekam z podaniem danych aż mnie
    przekonają, że takie dane muszę im podać.
    Ale nie będę żądał od pielęgniarki, recytowania ustaw stojąc przede mną
    na baczność.