  • Data: 2018-01-22 22:12:44
    Temat: Re: Faszyści - i znowu prawo jest do bani
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > W wypadku opisywanych ostatnio wypadków tak naprawdę większym złem było
    > upowszechnienie tego przez dziennikarzy,

    Że co!?

    > niż same igrce kilku oszołomów.
    > Dokąd dziennikarze nie postanowili tego nagłośnić, to komu to tak
    > naprawdę przeszkadzało?

    Lekarzom. Pewnie się niepokoili, że pacjenci jeszcze na oddział nie
    wrócili z przepustki.

    Serio uważasz, że skoro nikt nie widzi, to wszystko jest ok?
    Jak myślisz, od czego naziole zaczynali przed wojną? A inne oszołomstwo,
    np. https://pl.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan

    "organizacja rasistowska, utworzona w miejscowości Pulaski w Stanach
    Zjednoczonych"

    "(...)stwierdzając, że Ku Klux Klan będzie występować w obronie:
    Konstytucji, byłych żołnierzy Konfederacji oraz praw białej większości
    mieszkańców Południa."

    Coś zaczęło świtać?

    Pozdrawiam
    Piotr