  • Data: 2006-02-14 17:52:20
    Temat: Re: Fałszywy pracownik gazowni
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra napisał(a):
    > ORYGINAŁ-KOPIA [nic nie zakreślone]
    > Data: <tu data> Nr. [z kropką ;)] <tu numer>
    >
    > <tu dane firmy>

    ciekawe czy prawdziwe...

    > łączny koszt 298zł
    > zadatek 100zl
    > dopłata po realizacji 198zł (płatne gotówką po realizacji)
    > (...)
    > Moje największe wątpliwości budzi fakt, że w tej umowie nigdzie nie jest
    > jasno napisane, że 100zł zostało już zainkasowane.
    > Obawiam się, żeby sprzedawca na pismo o odstąpienie od umowy nie
    > powiedział "oczywiście, umowę rozwiązujemy, ale 100zł? jakie 100zł?".

    z drugiej strony jest mowa o zadatku, ten ze swej istoty musi być
    wręczony przy zawieraniu umowy, więc... :)
    są świadkowie?
    może skontaktuj się z miejskim/powiatowym rzecznikiem konsumentów,
    pewnie jest więcej takich spraw
    bo myślę, że na zwrot pieniędzy w inny sposób niż przez sąd nie masz co
    liczyć...
    a jak masz ochotę i zapał, to składaj zawiadomienie o przestępstwie i
    wykroczeniu, dobrze mu zrobi choć przesłuchanie, przy okazji będziesz
    miał ustalone przez policję dane (a dokładniej - pokrzywdzony)

    KG