    From: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fałszywe dowody osobiste na potrzeby akcji spec slużb
    Date: Sun, 13 Jan 2008 17:15:07 +0100

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał
    > Natomiast całkiem inaczej sprawa się ma ze służbami typu ABW itp., które
    > mają zakres uprawnień znacznie szerszy -

    To wskaż jakieś konkretne przykłady. Może poza mniej precyzjnie
    sformułowanym katalogiem osób których dane można przetwarzać czy stosować
    kontrolę operacyjną (pod nadzorem sądowym), ale przy takich służbach ciężko
    przewidzieć czym mogą się konkretnie zajmować. Jeszcze coś znalazłeś?, bo ja
    nie.

    >zapewniam Cię, że uprawnienia związane z posługiwaniem się spreparowanymi
    >dokumentami do działań operacyjnych, to tylko wierzchołek góry lodowej.

    Już pisałem, Policja i inne służby też mają takie uprawnienia.