  • Data: 2008-01-13 03:09:19
    Temat: Re: Fałszywe dowody osobiste na potrzeby akcji spec slużb
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:

    > Jest dla mnie absolutnie zrozumiałe, że nalezy chronić
    > akcje specjalne:

    Takimi sposobami?
    To jaka jest wiarygodność dokumentów wystawiana przez Państwo gdy ono
    samo je fałszuje ?

    [..]
    > ciekawe czy w tej liczbie są także "wirtualne" osoby stworzone na podstawie
    > przepisów jak wyżej ?

    Jak znam życie to generują numer losowo i pewnie w ten sposób wpieprzają
    kogoś w kłopoty.

    Już dawno mówiłem, że od kiedy policjanci zaczęli chodzić w kominiarkach
    to państwo - tworzone przez wszelakie władze - stało się zwykłą bandycką
    grupą, a nie wspólnotą obywateli.

    pozdrawiam
    Arek

    --