  • Data: 2005-05-08 21:40:42
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    magisterek wrote:

    > Pomiedzy alkoholizmem dzieci patrzacych na doroslych cheljacych wode a
    > niewiernoscia zon w Iranie jest subtena roznica...

    A związku pomiędzy wpuszczaniem do 'lokali' a alkoholizmem w ogóle nie ma.

    Uświadom sobie, że alkoholizm nie bierze się z tego, że dzieciak
    napatrzył się na dorosłęgo pijącego kulturalne wino, koniak czy jakąć
    elegancką wódkę w tzw. lokalu.

    Jeśli już, to raczej bierze się on z tego, co się dzieje w domu tego
    dziecka.

    > Idiotyczne? Masz statystyki dla porownania? Podaj prosze. Interesuje
    > mnie jak ma sie ekspozycja dziecka na picie wodki w Lodzi wobec dziecka
    > w Halifax. Dodaj do tego statystyki problemow spolecznych prosze. Np.
    > ilosci raka watroby, zasilkow dla dzieci, etc.

    Nie denerwuj mnie statystykami.

    A jak lubisz, to zbadaj sobie np. statystyki dotyczące patologii
    społecznych (alkoholizm, narkomania itepe) np. w środowiskach Amiszów.

    Należałoby z tych badań wysnuć wniosek, że alkoholizm i narkomanię można
    zwalczyć ustawowo zakazując dostępu do nowoczesnych technologii.

    > W Utah (Mormoni...) np. jest zakaz sprzedazy w sklepach piwa z lodowek.
    > Dlaczego? Bo sprzyja wypiciu na miejscu. Czyli spozywaniu alkoholu.
    > Czyli zwiekszonej konsumpcji. Czyli zmniejszonym profitom koncernow
    > alkoholowych.

    ROTFL

    O Utah i Mormonach to mi nie mów, bo oni w ogóle są... hmmm.... dziwni.

    > Teraz prosze podaj mi porownanie statystyk smiertelnych wypadkow
    > samochodowych w Utah versus stany gdzie tego ograniczenia nie ma...

    Na Antarktydzie to w ogóle takich wypadków samochodowych nie ma....

    > Widzialam na wlasne oczy odmowy serwowania w RESTAURACJI BEZ ALKOHOLU

    Nie rozumiesz...

    Chodzio mi o to, żebyś wykazała brak problemów alkoholowych w Kanadzie.