  • Data: 2005-05-07 09:45:33
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:d5hulo$ego$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Jacku! po raz ostatni napiszę. To nie ja mam znaleźć podstawę prawną do
    wejścia nieletniego do lokalu, tylko Ty masz znaleźć podstawę do
    niewpuszczenia go do tego lokalu. Bo niestety albo stety nasze prawo nie
    przewiduje lokali dla dorosłych. Może powinno. nie przeczę. Ale obecnie
    nie przewiduje. Taka tabliczka jest bez żadnego znaczenia, a bramka -
    której status zresztą jest mocno koślawy - nawet nie ma podstawy, by
    poprosić o okazanie dowodu osobistego, więc na jakiej podstawie mieli by
    stwierdzić, ze gość tych 18-tu lat nie ma. Może młodo wygląda.