  • Data: 2011-08-01 10:59:07
    Temat: Re: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 08:34:07 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A to w takim razie kurier popełnia oszustwo na szkodę swojego pracodawcy i
    > należy o tym pracodawcę powiadomić.

    Wyluzuj....Robert....na litość boską :)
    Kurier działał właśnie w "dobrze pojętym interesie pracodawcy". Przeczytaj
    jeszcze raz post Świerszcza.
    Heheh, ja miałem podobny przypadek z UPSem ;)
    Dzwoni kurier i mówi że ma przesyłkę do mnie, pobraniową. Zapowiedział też
    że będzie koło 18. Mówię mu OK. Godzina 19 pusto. Godzina 20...kuriera
    brak...lukam na "monitoring" - widzę że zmienił się status na doręczony
    około 18 :)))
    Biorę komórkę i dzwonię do tego kuriera i pytam czy otrzymam swoją
    paczuszkę ;)
    Koleś mówi że właśnie dojeżdza pod moją hawirę ;)
    Na luzie, jak już dojechał i wręczył mi przesyłkę, pytam go, co by było
    gdybym nie miał teraz kasy przy sobie :))))
    Gostek spojrzał na mnie...i poczerwieniał...mówię mu że w "systemie
    przesyłkę już odebrałem" - i się uśmiechnąłem :)
    Powiedział krótko - musiałbym ją opłacić :)))

    Co do sedna "sprawy" - bez paniki, kurier po prostu "zamarkował" odebranie,
    po prostu Ci zaufał że będziesz w poniedziałek. To też człowiek.