eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: (FUW): potwierdzenie wpłat podatku od nieruchomości-trochę długie › Re: (FUW): potwierdzenie wpłat podatku od nieruchomości-trochę długie
  • Data: 2011-08-05 06:24:19
    Temat: Re: (FUW): potwierdzenie wpłat podatku od nieruchomości-trochę długie
    Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > I tego się trzymaj.

    Ok,podpytuje, bo podjąłem kroki ku przeprowadzeniu postępowania o
    zasidzenie, ale też w mairę napływu brakujących elementów układanki klaruje
    się możliwość przeprowadzenia postępowania spadkowego, które nie będę
    ukrywał jest o wiele tańsze w ponoszonych kosztach.
    Tym samym wg.mojej logiki wychodzi,że dobrze byłoby, żeby mój
    pradziad(władający/użytkownik) był właścicielem faktycznym nieruchomości,
    wtedy przeprowadzenie sprawy spadkowej byłoby prostsze.Dlatego próbuje dojść
    do ładu i składu, kto wg.powżyszego podziału tak naprawdę był tym
    właścicielem faktycznym(z definicji,które wskazałem wcale mi nie łatwiają
    wyciągnięcią takiego jednoznacznego wniosku).
    Także ponawiam pytanie kto był właścicielem faktycznym wg.powyższego zapisu?

    > Ale księga NIE wprowadza takiego podziału, po co więc wprowadzasz
    > podział "poprzeczny" do tego wpisanego do księgi?

    Szukałem KW; nie ma jej założonej(bynajmniej tak wynika z info.,które mam na
    chwilę obecną).Jedyny dokument, który cokolwiek wskazuje to jest to wypis z
    rejestru gruntów w którym taki podział występuje na właściciel/posiadacz
    samoistny i władający/użytkownik.

    > Wpisany jest właściciel? - no to niech Ci na tę część wystarczy ;)

    Zgadza się, w przypadku zasiedzenia jest to wystarczające :)

    > Właściciel MA prawa posiadacza samoistnego,

    Ok,zgadza się, idąc tym tropem moje stwierdzenie,że "macocha" była tylko
    figurantem a pra dziad właścicielem jest prawdziwe?