  • Data: 2009-12-31 10:13:39
    Temat: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Od: tokaj1 <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zawsze wraz z rozwojem cywilizacji i techniki, co w zasadzie powinno
    życie ułatwiać, idą wciąż jakieś nowe utrudnienia, przepisy, zapisy
    itd.
    Mamy komputery a wraz z nimi: PESELE, VATy, CIP-y, sterty i stosy
    wszelkich kwestionariuszy do każdego urzędu, kasy fiskalne,
    rozbudowane systemy baz danych.
    Teraz z pojawieniem się światowego terroryzmu chcą nas zakolczykować
    jak bydło. Miliardy ludzi w imieniu garstki nieuczciwych. I co? Mamy w
    ten sposób ułatwiać życie bankom bo tylko one są zainteresowane aby
    nas zniewolić i wydrzeć wszystko automatycznie co uda nam się zarobić
    i mieć wgląd do naszego stanu posiadania?
    Uważam, że tracimy człowieczeństwo i stajemy się numerkiem jak w
    obozie koncentracyjnym. Ktoś to jednak ok. 2 tys. lat temu
    przewidział, że baz chipa na lewym ręku lub na czole nie będzie można
    nic kupić ani sprzedać. Wrrrrr!
    Ja tylko się dziwie temu, że setki otumanionych milionów ludzi
    akceptuje ten postępujący zamordyzm. I na tej grupie dyskusyjnej
    powiewa duch ułatwionej identyfikacji. Ja tam mogę żyć i bez dowodu i
    tym bardziej bez chipa. W imie wolności mogę zrezygnować z konta
    bankowego. Niech do mnie sami przychodzą do domu (jak kiedyś) po
    komorne, po kasę za gaz, za wodę, za prąd, po ratę kredytu. A co ja
    mam za wszystkimi latać? Pomimo tego ogólnego wariactwa owszem
    powinniśmy korzystać z techniki ile się ale iść w kierunku wolności a
    nie zniewolenia. I to naród powinien wskazywać kierunki swego rozwoju
    a nie grupa trzymająca władzę. Precz z dowodami, książeczkami zdrowia,
    kartami debetowymi i innym plastikowym paskudztwem!