  • Data: 2012-05-04 16:09:46
    Temat: Re: Estetyka otoczenia
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > moja babcia ma domek na wsi z małym ogródkiem. Za ogródkiem jest teren
    > sąsiada. Łąka z drzewami, a nieco dalej las. I niestety sąsiad
    > pierdolnął centralnie za płotem babci blaszany garaż, czym nie dość, że
    > zasłonił jej widoki, to jeszcze garaż jest obskurny, zardzewiały, a
    > sąsiad jeszcze zaczął wokoło niego robić składowisko gratów, które
    > zaczynają przerastać krzaczorami.

    Urząd Gminy .................
    Wydział Architektury i Nadzoru Budowlanego (sprawdzić, jak się lokalnie
    nazywa)

    Uprzejmie donoszę, że sąsiad mój Imię Nazwisko na posesji pod adresem
    postawił bez wymaganych prawem pozwoleń garaż blaszany.
    Uprzejmie proszę o spowodowanie usunięta tegoż garażu, gdyż nie wyrażam
    zgody na jego budowę.

    z wyrazami szacunku
    Imię i Nazwisko Babci

    Jacek

    PS
    skąd wiadomo, że garaż jest obskurny? Był ktoś w środku?