    From: "dK" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Emerytura po zmarłym
    Date: Sat, 19 Mar 2011 09:01:23 +0100

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:im1mg9$c4a$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "dK" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Super! Ale i tak należy zrezygnować z usług tego banku.
    > To najmniejsza kara.
    > Sprawa cywilna o dodatkowe odszkodowanie pewnie by trwała z 5 lat,
    > ale na pewno jest do wygrania.
    >
    > pozdr

    W sumie to mi bardziej zależy na tym, żeby przerwać ten proceder. Problem
    dotyczy nie tylko tego jednego banku.
    Dlatego będę sprawę dalej kontynuował w tym kierunku, żeby w którymś
    momencie widmo katastrofy finansowej nie zaglądało w oczy
    tym, kórzy potracili swoich najblizszych. To jest po prostu ohydne, to jak
    banki żerują na niewiedzy swoich klientów, zwłaszcza tych najstarszych.
    Obrzydliwe jest też to co bez żadnego uzasadnienia piep....ą (żeby jeszcze
    nie powiedzieć bardziej dosadnie) takie witki. Takich witków własnie w
    bankach jest zatrzęsienie. Ufna ich opinii osoba, zwłaszcza starsza,
    przestanie dociekać swoich praw. Wciąż u nich pokutuje osąd, ze urzędnik
    bankowy jest osobą zaufania publicznego, że przecież to ludzie wykształceni
    i pewnie mają rację.... a to zwykłe złodziejstwo w białych rękawiczkach.

    dK