  • Data: 2010-08-13 13:52:26
    Temat: Re: Emeryci i renciści nie będą mogli dorabiać
    Od: SQLwiel <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-13 15:22, Jotte pisze:
    > W wiadomości
    n.googlegroups.com

    > Jedyne, co trzeba zrobić, to doprowadzić do sytuacji, w której emeryci i
    > renciści będą szybciej umierać niż odtwarzać się będzie liczba osób
    > czynnych zawodowo (która jest w przybliżeniu constans).
    > To znacząco poprawi kondycję systemu ubezpieczeń społecznych w
    > relatywnie krótkim czasie (IMO sporo mniej niż jedna zmiana pokoleniowa).
    > Bardzo przyczynią się do tego "reformy" łajdaków z platformy.
    > Ale zdecydowanie szybciej by poszło, gdyby władzę uzyskało jakieś
    > ugrupowanie typu Janusz Kretyn-Mikke.

    P...isz straszne głupoty.
    Jedną z naczelnych zasad polityki JKM jest "pacta sunt servanta". A więc
    jeśli górnikowm (ubekom, policjanotm) obiecano z góry określoną
    emeryturę - to wara ch.om od tego. To im się należy jak psu zupa.
    Państwo zawarło umowę i ma obowiązek wywiązać się. Choćby miało zdechnąć
    (daj Boże).

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.