  • Data: 2010-08-11 11:10:04
    Temat: Re: Emeryci i renciści nie będą mogli dorabiać
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-08-2010 o 11:57:20 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > A jak będą chwilowo bezrobotni, albo ciężko zachorują, albo spotka ich
    > "radosna niespodzianka" w postaci nieplanowanej ciąży (podobno 3/4 ciąż
    > w Polsce jest nieplanowana) to nie sięgną po oszczędności?

    Czyli jak ciężko zachoruję to nie mogę sięgnąć po oszczędności
    bo Maddy to się nie widzi :) ?
    A co do ciąż - lepiej się ciesz że 3/4 jest nieplanowana,
    bo współczynnik rozmnażalności mamy coś koło 1,3 i gdyby jeszcze to ściąć
    to Allah by tu zamieszkał już w kolejnej w tej pięciolatce.

    > Fantasta, to nie ulega wątpliwości.

    > Szansa uzbierania takiego kapitału przez _większość_ obywateli jest
    > bliska zeru.

    Może tak, może nie. Natomiast twardym faktem jest to, że takie OFE robią
    kokosy
    na prowizjach kupując w zamian obligacje skarbu państwa i tym podobne
    pewności,
    i chyba jest oczywistym, że nie o przyszłych emerytów tu chodzi.

    Także jak już rozmawiać, to nie o deklaracjach tylko o rzeczywistości
    - po czynach ich poznacie.

    --
    Tomek