eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEgzekucja weksla - cena orientacyjna w Krakowie (lub gdzie indziej) › Re: Egzekucja weksla - cena orientacyjna w Krakowie (lub gdzie indziej)
    From: Przemyslaw Jaskierski <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Egzekucja weksla - cena orientacyjna w Krakowie (lub gdzie indziej)
    Date: Tue, 04 Feb 2003 12:29:29 +0100

    >myślę, że gdy dotrzesz do biura podawczego to na dziennik juz nie musisz
    >wchodzić :)
    >
    >btw: powinieneś wezwać dłużnika do zapłaty

    Moglbys cos wiecej napisac? Czy jest to warunek konieczny PRZED
    zgloszeniem pozwu? Jezeli tak, to na ile wczesniej musze takie
    wezwanie wystosowac? Zalezy mi na szybkosci, bo jak sie gosc wystraszy
    to mi ucieknie i nie bedzie co zajmowac...

    W skrocie: moglbys skorygowac kolejnosc, ewentualnie dodac nowe i
    wyznaczyc ramy czasowe dla ponizszych czynnosci? Tak, zeby powstal
    algorytm kompletnego postepowania prowadzacego do uzyskania pieniedzy
    :)

    1. wezwanie do zaplaty (?)
    2. czekaj X dni
    3. zlozenie pozwu