eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEgzekucja weksla - cena orientacyjna w Krakowie (lub gdzie indziej) › Re: Egzekucja weksla - cena orientacyjna w Krakowie (lub gdzie indziej)
  • Data: 2003-02-04 14:36:44
    Temat: Re: Egzekucja weksla - cena orientacyjna w Krakowie (lub gdzie indziej)
    Od: Przemyslaw Jaskierski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >3. czekaj X dni, aż dostaniesz nakaz zapłaty, jeśli chcesz czekać krócej
    >opłać wpis od pozwu znakami opłaty sądowej naklejonymi na pozwie.

    Przepraszam ze nudze - ale w sadzie ciezko z kogokolwiek cos
    wyciagnac, a kasy na adwokata nie mam :(

    "Chce czekac krocej", ale nie rozumiem tego co tu napisales... Moglbys
    opisac to, tak jakbys tlumaczyl to osobie, ktora w zyciu pozwu nie
    pisala (w istocie tak jest :)? Przepraszam, ze glowe zawracam.

    BTW Nie dysponujesz moze wzorcowymi pozwami w sprawie weksli? Moj
    adres b...@p...onet.pl jest prawdziwy. Bylbym wdzieczny...

    TIA