eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEgzekucja weksla - cena orientacyjna w Krakowie (lub gdzie indziej) › Re: Egzekucja weksla - cena orientacyjna w Krakowie (lub gdzie indziej)
  • Data: 2003-02-04 10:30:10
    Temat: Re: Egzekucja weksla - cena orientacyjna w Krakowie (lub gdzie indziej)
    Od: Przemyslaw Jaskierski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >: 2) Ile +- wezmie notariusz za oprotestowanie (czy tylko on to moze
    >: zrobic?)
    >
    >jeszcze może o ile pamiętam polski urzad pocztowy,
    >ale po co protest?
    >weksel jest indosowany?

    Chyba nie :). Jest to weksel na zlecenie, ktory otrzymalem i nie
    przekazywalem nikomu (wiem, ze to belkot lekki, ale nie pamietam jak
    sie to fachowo nazywalo). O to Ci chodzilo? Czyli rozumiem, ze nie
    oprotestowuje, tylko ide od razu na dziennik podawczy sadu z pozwem?

    >: 5) Czy macie jakies dodatkowe rady w sprawie takiej jak moja?
    >
    >napisz pozew, wnieś i czekaj na wyrok,
    >to będzie szybka i prosta sprawa :)

    Mam nadzieje :) Dziekuje Ci za pomoc.