eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEgzekucja, przywrócenie terminu złożenia sprzeciwu, powództwo przeciwegzekucyjne › Re: Egzekucja, przywrócenie terminu złożenia sprzeciwu, powództwo przeciwegzekucyjne
  • Data: 2009-08-04 11:16:47
    Temat: Re: Egzekucja, przywrócenie terminu złożenia sprzeciwu, powództwo przeciwegzekucyjne
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Liwiusz pisze:
    >  >> 2. Czy sprzeciw od razu dołączyć do tego wniosku o przywróceniu
    > terminu?
    > Uważam, że powinieneś skorzystać z drugiej opcji przedstawionej przez
    > Liwiusza tj. złożyć zażalenie na postanowienie o nadaniu klauzuli
    > wykonalności. Jeśli Sąd uzna, że faktycznie nie mieszkałeś pod tym
    > adresem to powinien również uznać, że nakaz zapłaty wraz z odpisem pozwu
    > nie został prawidłowo doręczony. W takim przypadku nakaz i odpis pozwu
    > powinien doręczyć jeszcze raz a Ty będziesz miał dwa tygodnie na
> [...]

    Liwiusz i wombi, dziękuję za odpowiedź.

    Muszę działać trochę na ślepo, nie wiem czy uda mi się dotrzeć do tego sądu. Co
    sądzicie o jednoczesnym złożeniu zażalenia na tytuł wykonawczy i jednocześnie
    wniosku o przywrócenie terminu?

    Jak się ma prawo i praktyka do dostarczenia korespondencji, ale innej osobie.
    Jeśli wyrok był odebrany to na pewno nie podpisałem ja. Czy wystarczy po prostu
    być skonfliktowanym z kimś z rodziny, by urządził na cacy? To by była świetna
    opcja dla wojujących rozwodzących się małżonków.

    Tak w ogóle to już nie wiem jak postępować. Czy matka ma odbierać
    korespondencję, która tym samym staje się dostarczona, czy też kazać jej niczego
    nie odbierać i tym samym nie będę wiedział czy i co się dzieje, jeśli się będzie
    działo. W drugim przypadku i tak zazwyczaj zadziała doręczenie zastępcze (czy
    jak to się nazywa).

    pzdr