  • Data: 2010-10-08 11:53:26
    Temat: Re: Egzekucja komornicza
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i8n004$ll5$1@news.onet.pl...

    > W praktyce jednak komornik jest potulny jak baranek. Nie spotkałem się
    > jeszcze, aby kogoś przeszukiwał, ani tym bardziej się włamywał.

    No cóż, po prostu oznacza to, że jak wszędzie, i wśród komorników wiekszośc
    stanowią normalni ludzie;-)
    Ale, jak pokazują rozmaite doniesienia chocby medialne zdarzają się i to
    wcale nierzadko "czarne owce", które czy to z chciwości, czy załatwiając
    rozmaite porachunki, czy to z powodu skazy charakteru wykorzystują ponad
    intencje ustawodawcy te posiadane uprawnienia. I tworza w majestacie prawa
    horror.
    A ponadto po prostu trzeba wiedzieć, jakie sa uprawnienia komornika aby w
    kontaktach z nim zachowywac się własciwie tj. nie wchodzić z nim w konflikt
    tam, gdzie się jest skazanym na porażkę z woli ustawodawcy i to dodatkowo
    dotkliwą (bo komornik jest jeszcze i chronionym funkcjonariuszem państwa i
    utrudnianie mu czynności jest delictem).