  • Data: 2006-04-28 17:28:45
    Temat: Re: Egzekucja komornicza
    Od: "gazeta" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e2tfe0$73d$2@inews.gazeta.pl...

    > tyle że większość z nich przedawniona...
    Może rozwiniesz to przedawnienie. Własnie jestem po rozmowach z komornikiem,
    jako żyrantem długu znajomego . w 1999 r, wartość główna zadłuzenia
    spłaciłem, a Bank miał mi umorzyć 976 zł zaległych odsetek. Moja wina, że
    nie dopilnowałem sprawy do końca, bo bank mi nie umorzył odsetek, lecz tylko
    zawiesił wniosek egzekucyjny. Odsetki chciał ściągnąć od dłużnika, ale to
    nie udało się, i teraz ( po siedmiu latach bezczynności banku i mojej
    niewiedzy) mój wniosek odwiesił. I okazało się, że od kwoty 976 zł (
    zaległych odsetek) w 1999 r do dnia 27.04.2006 r, odsetki urosły do kwoty
    1803 zł, Razem więc dług urósł do kwoty 2779 zł,
    Może mam szansę coś z bankiem utargować ? jak się odsetki przedawniają.
    ZiPi