  • Data: 2006-04-29 10:22:48
    Temat: Re: Egzekucja komornicza
    Od: "gazeta" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > roszczenie banku przedawnia się po 3 latach
    > tylko czy egzekucja była zawieszona, czy też bank cofnął wniosek i złożył
    > teraz ponownie?

    Według informacji uzyskanej od Komornika, Bank w 1999 r zawiesił egzekucję
    ode mnie, jako od żyranta kredytu (ponieważ spłaciłem zaległość główną ), a
    ponieważ nie mógł ściagnąć zaległych odsetek od dłużnika, odwiesił ponownie
    tą egzekucję i mi naliczył odsetki za te 7 lat., które teraz są dwa razy
    większe niż dług.I ani razu przez te 7 lat nie powiadomił mnie o tym, że
    jest jakieś zadłużenie i rosnące od niego odsetki.
    ZiPi.