  • Data: 2018-09-09 02:00:19
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-08, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Na jakiej podstawie twierdzicie, ze nalezy zatrzymac sie przed
    > krzyzem?

    Chyba nie ma takiego obowiązku. Krzyż wyznacza miesce przed którym
    nalezy się zatrzymać gdy coś po tych torach jedzie. Słowem, robi za
    szlaban.

    > A w miejscu jego obecnego ustawienia jest dobry widok na tory ?
    >
    > https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Szaflary.-Wyni
    ki-eksperymentu-w-Szaflarach.-Egzaminator-mogl-zapob
    iec-tragedii

    > Teraz to on stoi przed latarnia, dodaj z metr maski samochodu, i na
    > moj gust, to lasek zaslania widok.
    >
    > https://goo.gl/maps/QfuBVwL7rFz

    Ale szczególną ostrożność nalezy zachować zawsze przy przekraczaniu
    takiego przejazdu, więc jak dla mnie jedyne co usprawiedliwiałoby wjazd
    na tory, to sytuacja, gdy widoczność pozwalała ocenić, że nic nie
    jedzie.

    Znak stopu olano, ale reszta, może i był to fatalny zbieg okoliczności.
    Sprawdzono czy nic nie jedzie, i nic nie jechało. 8s na wjazd na tory,
    12s na torach. To daje te 500m(90km/h). Trudno uwierzyć, że egzaminator
    pozwolił wjechać i sam wcześniej nie sprawdził. Może ją chciał udupić,
    ale samobójcą pewnie nie był.

    --
    Marcin