  • Data: 2014-07-03 09:55:25
    Temat: Re: EWUŚ-ściemniuś
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-03 09:48, Liwiusz pisze:

    > Z logiką te rozumowanie ma niewiele wspólnego.

    Wystarczające, aby wprowadzić tego typu regulacje. Inna rzecz, to czy
    taniej nie byłoby, aby każdy był ubezpieczony, bez dodatkowych
    kosztownych systemów, ale to już rozmowa na inny temat. Tu - takie
    proste (niekoniecznie zgodne z rzeczywistością) rozumowanie wystarcza, a
    dlaczego? Bo nie łapie się kombinujących, odrzucających oferty pracy, a
    skoro stać ich na to, że nie pracują - ich wybór. Tak samo jak z
    bezdomnymi chcącymi nocować na klatce - nie idą do noclegowni, bo tam
    trzeba być trzeźwym, a skoro tak, to oni sami wybierają, a ja wybieram,
    by na klatce nie nocowali i jeśli nie chcą po dobroci, wzywam służby.
    Dla mnie proste. Wybór miał, skorzystał tak, by pozbawić się
    ubezpieczenia, to jego problem.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl