  • Data: 2014-07-02 18:12:55
    Temat: Re: EWUŚ-ściemniuś
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-01 22:20, anacron pisze:

    > Miałem sytuację, że EWUŚ mnie nie weryfikował i mi rachunek wystawili.
    > Nie pamiętam kwoty, bo wyjaśniło się wszystko, ale pamiętam, że
    > porównywałem z prywatnym szpitalem i w tym prywatnym wyszłoby ponad dwa
    > razy drożej niż rachunek wystawiony przez nich.

    ciekawe co sie dzieje jak sie nie zapłaci? Moj brat w IRL miał rachunek
    ze szpitala na 8KEUR, ale wynajal prawnika jakies podania ponapisywał i mu
    umorzyli. Gdyby u nas wysylali komornika za wykonanie usługi ratowania
    zdrowia/zycia to moze bym sie nie zdziwił, ale na pewno byłoby mi
    przykro, ze zyje w takim panstwie gdzie nie ma publicznej opieki zdrowotnej.

    --
    @foe_pl