  • Data: 2005-12-22 20:55:23
    Temat: Re: ENION i nielegalny pobór energii pomocy
    Od: grey <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 22 Dec 2005 08:15:03 +0100, Artur Ch. napisał(a):

> [...]
    > Zabezpieczenie przedlicznikowe w *zasadzie* nie jest zabezpieczeniem, jest
    > raczej *ogranicznikiem*. Dlaczego? Ano dlatego ze stanowi ono zaporę dla
    > uniemożliwienia większego poboru mocy niż zamówiona i która widniej na
    > UoSEE. Jeżeli przy 1-fazowym zasilaniu masz zabepieczneie 25A - to
    > zamówiłaś moc 5,5kW. Od mocy zamówionej zależna była tez opłata
    > przyłączeniowa. Więc skoro nie będą zaplombowane to miałabyś możliwość
    > wymiany wkładki na np. 32A co odpowiadałoby 7kW mocy. A przyznasz że
    > zawarłaś umowę na mniejsza moc - prawda?
    > To tylko przykłady - nie znam szczegółów Twoich WTP.

    Ja piszę o szafce z bezpiecznikami na korytarzu, A ty o liczniku w
    mieszkaniu :-)
    Oczywiście licznik posiada plombę. Nienaruszoną :-)

    > No jasna chol..a - teraz zerknąłem że stukasz z warszawki - czy tam jest
    > brak firm elektroinstlacyjnych? :/

    Chyba trochę jest :-)
    Tylko niestety nikt się tego nie podejmie, kierują zaraz do elektryków
    "opiekujących" się naszymi blokami, naszym osiedlem, a są to elektrycy z
    administracji "zrobieni" także jako całodobowe pogotowie elektryczne.
    Pogotowie elektryczne z pod jakiegoś numeru na 9... też nie przyjedzie, bo
    nie mają podpisanej umowy z administracją.

    --
    grey